zaterdag 7 mei 2011

Ik bied een volledige fitness installatie aan van het merk Barbarian.Staat: nieuwstaat!!!Ouderdom installatie: 6 maanden.1x Barbarian half-rack geschikt voor alle vrije gewicht oefeningen van bech, presses tot squats)1x Uitbreiding voor horizontaal roeien1x Uitbreiding voor vertikaal latoefeningen1x Uitbreiding voor T-bar row oefeningen1x Warrior Multi Bench (niet standaard!!!)1x Barbarian Row Seat1x Halterstang 2m diameter 50mm1x Lattrekstang parallel 65cm - ergo rubber1x Nekbeschermer voor squat oefeningen1x Triceps/Biceps 50cm stang rechtInclusief halterschijven overtrokken met rubber (luxe uitvoering):4x 20 kg2x 10 kg2x 5 kg2x 2.5 kg2x 1.25 kgInclusief kettler buiktrainer Lineo twv ¤ 79.Voor de volledige beschrijving van de set verwijs ik je door naar de website van Fitness Seller. Daar staan de afzonderlijke componenten uitgelegd en kan je de prijs ook nakijken. Je moet wel even rondsurfen.http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p692_Barbarian-Half-Rack-System.html(opgelet - de prijs hier is zondr stang, gewichten, bankje,...)De hele set heeft een waarde van ¤ 1377.14+ ¤ 79 = ¤ 1456.14. De aankoopfactuur kan voorgelegd worden bij bezichten van de set (ook garantiebewijs).De hele set is eigenlijk splinternieuw en nauwelijks gebruikt.De set kan bezichtigd worden na afspraak op mijn adres.Gelieve me hiervoor op mijn gsm nummer te contacteren (0494/59.00.02).Gezien de perfecte staat en geringe ouderdom trek ik van de originele factuur ¤ 356.14 af.De set gaat de deur uit voor ¤ 1100.De set staat nu nog gemonteerd. Bij aankoop help ik te demonteren en verhuizen, maar er is wel een kleine aanhangwagen of camionette nodig. 2 keer rijden met een break zou ook lukken.De set is voor gevorderde krachttrainers/bodybuilders.Neem gerust contact op 0494/59.00.02
meer info


0 reacties:

Een reactie posten